Pages Navigation Menu

Dwie zapałki promują kampanię

Dwie zapałki promują kampanię

Dwie zapałki promują kampanię poświęconą leczeniu przedwczesnego wytrysku. Jedna z nich płonie, druga zaś jeszcze się nie zapaliła. A w spotach mężczyzna, w trakcie wspólnego oglądania filmu z partnerką czy romantycznej kolacji, nagle… wybucha i znika, pozostawiając po sobie tylko kolorowe konfetti. Ruszyła polska odsłona kampanii edukacyjnej „Nie tylko moment”, poświęconej problematyce przedwczesnego wytrysku. Według danych podawanych przez organizatorów, co 5. mężczyzna cierpi na tą przypadłość – jest to najczęstsze zaburzenie seksualne u mężczyzn, mimo to przedwczesny wytrysk to jedna z najrzadziej diagnozowanych i leczonych dolegliwości.

 

Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej. Celem kampanii jest zwiększenie wśród mężczyzn i kobiet świadomości problemu przedwczesnego wytrysku oraz przełamanie wstydu związanego z mówieniem o tym problemie. Na potrzeby kampanii powstała strona www.nietylkomoment.pl zawierająca bazę wiedzy na temat przedwczesnego wytrysku oraz porady ekspertów.

Sponsorem kampanii jest firma Berlin Chemie/Menarini, producent leku Priligy, stosowany w leczeniu przedwczesnego wytrysku u mężczyzn między 18 a 64 rokiem życia.

Zrób TEST

 

Kampania społeczna

zdjecie_20131030144559_741

Komentarze

comments

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.